klein benzine tankje

Plaats hier technische vragen over uw Range Rover Classic
Plaats reactie
caikid
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:49

klein benzine tankje

Bericht door caikid »

hallo,

Ik ben in het bezit van ee rrc uit 94 op lpg met de tank in de kofferbak.
nu wil ik een tank onder de auto monteren en een klein benzine tankje rechts van de benzine tank.
Ik heb geinformeert wat dat kost en daar schrok ik nogal van €500 ex btw dus ik ga er zelf een maken.
wie o wie kan mij kan mij helpen aan een tekening het liefst met maten of een paar duidelijke foto's.

alvast bedankt Marco
Raynger
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 dec 2009 19:18

Re: klein benzine tankje

Bericht door Raynger »

500 euro voor alleen het tankje of incl inbouw/ombouwen. Als het incl. dat laatste is valt de prijs wel mee. Alleen een tankje voor 500 euro is idd prijzig.

Als ik me niet vergis heeft een later Rangerover (EFI?) rechts achter een soort expansietank/reservetank in het spatbord zitten. Ik heb geen idee hoe groot die is, maar het is wellicht de moeite waard om daar eerst even over verder te informeren. Als het tankje alleen maar bedoeld is om in noodgevallen naar de pomp te rijden, dan ben je met die oplossing snel klaar.
RRC 1985 200Tdi KermisGroen
caikid
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:49

Re: klein benzine tankje

Bericht door caikid »

hallo

ik heb inmidels een tankje van 303 liter besteld in Engeland voor 255 pond (ex vat en verzendkosten) nog geen 260 euro op het moment dus die prijs staat mij beter aan .
in iedergeval bedankt voor je berichtje.

grt Marco
Raynger
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 dec 2009 19:18

Re: klein benzine tankje

Bericht door Raynger »

Sowww, dat niet niks 303 liter. Is dat nu een LPGtank of een benzine/diesel tank. Waar heb je die besteld?
RRC 1985 200Tdi KermisGroen
caikid
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:49

Re: klein benzine tankje

Bericht door caikid »

Sorry een typefoutje het is een benzine tankje van 33 liter :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie