verwarming airco range rover p38

Onderwerpen gerelateerd aan het klimaatsysteem van de Range Rover P38 zoals verwarming / airco / kachel
Plaats reactie
johdoke
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2012 20:16

verwarming airco range rover p38

Bericht door johdoke »

Hierbij een vraag. Het gaat over de verwarming van mijn Range Rover P38. De linkse servo is vervangen door een nieuwe, de regelunit is compleet vervangen en toch blaast hij warme lucht uit de linkse ontwasemopening,ook al staat de temperatuur op 16 graden. Rechts is wel goed.
Bookled symbool blijft aan in display. Weet iemand een oplossing?
mvg john
Peter
Beheerder
Berichten: 130
Lid geworden op: 07 nov 2009 14:33

Re: verwarming airco p38

Bericht door Peter »

Hoi John,

Heb je de onderwerpen inzake 'verwarming p38' op dit forum doorgelezen?

Beste lijkt mij even laten uitlezen.

Gr. Peter
johdoke
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2012 20:16

Re: verwarming airco p38

Bericht door johdoke »

johdoke schreef:hierbij een vraag .het gaat over de verwarming de linkse rervo is vervangen door een nieuwe, de regelunit is compleet vervangen en toch blaast hij
warme lucht uit de linkse ontwasemopening ,ook al staat de temperateur op16 graden .rechts is wel goed
bookled simbool blijft aan in display.weet iemand een oplossing.
mvg john
goededag allemaal,
even terug komende op bovenstaande vraag.auto uitlaten lezen bij dealer.die kwam tot de conclusie dat de overige servo,s vervangen moesten worden.
dus allemaal vervangen. nu blijft wanneer ik start het boeklet simbool uit maar na ongeveer 3km springt hij weer aan.er is verder niks vreemd aan de auto te merken en alles werkt.
weet iemand dit hoe dit kan.
mvg john
jeroen
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 nov 2009 21:01
Locatie: echt

Re: verwarming airco p38

Bericht door jeroen »

het boek symbool gaat branden bij elk foutje wat de computer opmerkt.Stel een pollen filter is te erg vervuild dan
gaat het tekentje branden.Wordt als je het wilt oplossen alles goed nakijken.Begin maar eens met de filters.
succes
Plaats reactie