Rij hoogte aanpassen

Range Rover L322 – Technisch forum voor de 3e generatie Range Rover (bouwjaar 2002 - 2012)
Plaats reactie
hansjanssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2022 10:42

Rij hoogte aanpassen

Bericht door hansjanssen »

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Heb voor het eerst een Range Rover L322 van 2002 en loop zoals jullie wel weten tegen een aantal probleempjes aan. Mijn auto staat 4 cm te hoog op de poten. Ik heb bij de garage gevraagd of zij het software matig terug kunnen zetten maar het lijkt een aanpassing zijn van de vorige eigenaar met kortere Johnson rods. Dus ben ik nu op zoek naar de originele (langere) Johnson rods. Heeft iemand nog een setje liggen ? Vooral mijn vrouw zou dit fijn vinden want dat scheelt weer een trapje. Verder natuurlijk een radio zonder geluid. Dit keer een “after market” radio met een nieuwe kabel boom om de oude versterker te omzeilen. Iemand suggesties ? Ik zal morgen het dashboard maar demonteren om te kijken of er geen stekker los is. Alles doet het behalve geluid. Verder wat olie lekkage en ik heb inmiddels de kleppendeksel pakkingen vervangen. Alvast bedankt voor jullie reacties, Hans
Plaats reactie