Onlangs een RRC gekocht uit 1973, motor 3.9 ws uit 1990. Zou kapotte koppakking hebben. Druk opbouw in koelsysteem.
Aan de pakking is niets te zien. Koppen laten afpersen. Geen probleem. Nu heb ik het onderblok uit de auto gehaald omdat het probleem volgens mij daar moet zitten. Ik wil de motor liever niet terug monteren zonder dat ik een mankement heb gevonden. Kan ik dit onderblok ook laten afpersen? Hoe doet men dat? Moet alles (bijv. poelies) ook van dit blok verwijderd worden? Als het blok lek is zijn er dan oplossingen voor?
Bedankt voor de reacties
Dirk
Onderblok 3.9
- iwema-lpg
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 29 aug 2013 10:51
- Website: http://www.iwemalpg.com
- Locatie: Eindhoven
Re: Onderblok 3.9
Loopt de motor op lpg?
Re: Onderblok 3.9
Ja, loopt op LPG
Dirk
Dirk
- iwema-lpg
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 29 aug 2013 10:51
- Website: http://www.iwemalpg.com
- Locatie: Eindhoven
Re: Onderblok 3.9
lekke verdamper.
Komt vaker voor.
Komt vaker voor.
Re: Onderblok 3.9
Bedankt voor de tip.
Motor is gedemonteerd, misschien laat ik het onderblok opnieuw verbussen.
Is de gasklok ook buiten de auto te controleren? Hoe doe ik dat? Als het probleem idd in de gasklok zit kan ik veel reparatiekosten besparen. Of is verbussen zo-wie-zo een goed idee?
Motor is gedemonteerd, misschien laat ik het onderblok opnieuw verbussen.
Is de gasklok ook buiten de auto te controleren? Hoe doe ik dat? Als het probleem idd in de gasklok zit kan ik veel reparatiekosten besparen. Of is verbussen zo-wie-zo een goed idee?