Help!!

Onderwerpen gerelateerd aan foutmeldingen en het uitlezen van een Range Rover P38. Ervaringen diagnoseapparatuur en storingsmeldingen
Plaats reactie
Danrover
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 nov 2017 19:54

Help!!

Bericht door Danrover »

Hallo,

Ik heb nu echt even hulp nodig mensen....

Ik ben een P38 aan het opknappen (uit 1996 4.6 HSE) , ik heb de hemel voorzien van een nieuw stofje en heb er een compleet ander interieur in geplaatst.
2 nieuwe voordeuren omdat deze beschadigd waren, hier wel de oude kabelboom in gezet.
Nieuw model achterlichten en witte knipperlichten voor.
Vergt aardig wat tijd en kracht ivm mijn fijne dwarslaesie maar omdat het zo verslavend is ga je door hihi
Grote service beurt wilde ik aan beginnen echter heb ik de batte1rij van de sleutel vervangen en sindsdien wil de auto de sleutel niet herkennen??
Ik heb de truc met de eka code al uitgehaald ook de truc met sleutel in slot knopje ingedrukt en zo in contact gedaan.
Beide geen resultaat.
misschien dat microswitchen in het slot kapot zijn...
Ik weet het even niet meer is er iemand in de buurt van rotterdam die mij eens zou kunnen helpen? iemand misschien met uitleesapperatuur?

Ik heb de auto nu en jaar en deze staat nog steeds stil helaas , zou hem graag willen laten aanpassen zodat ik de weg er mee op kan.
Maar ja dan moet de beveiliging niet tegenwerken, de auto heeft wel gelopen in de tussentijd .
Vorige eigenaar deed deze weg omdat de eas niet meer werkte, deze zeer eenvoudig aan de praat gekregen met de eastool.

Maar zoals ik net al schreef ik kom niet verder nu ,dus als er iemand is ...zou ik wel even wat hulp kunnen gebruiken.

bij voorbaat dank

Danny Hoekstra
jeroen
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 nov 2009 21:01
Locatie: echt

Re: Help!!

Bericht door jeroen »

Hallo
Normaal moet je de sleutel synchroniseren door deze in je deurslot te stoppen en op het moment van opendraaien tegelijk het knopje van open inhouden op je handzender.en met sluitbeweging het knopje van afsluiten inhouden.werkt dit niet dan zou jouw deurslot niet fatsoenlijk demonteren.ook met je eka code zou je de auto aan de praat moeten krijgen.is dit niet het geval dan zou ik het deurslot eerst maar eens controleren.Dat jouw sleutel zich synchroniseert in je contactslot is pas bij de latere modellen.jij moet bovenstaande handelingen doen.
Succes
Danrover
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 nov 2017 19:54

Re: Help!!

Bericht door Danrover »

Ik vermoed dat dan toch mijn slot niet in orde is want heb beide en nog andere oplossingen al geprobeerd.
Zal eens kijken of ik ergens een ander zelfde slotmechanisme kan krijgen
Plaats reactie