CD cardridge

Range Rover L322 – Technisch forum voor de 3e generatie Range Rover (bouwjaar 2002 - 2012)
Plaats reactie
faserd
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2017 10:58

CD cardridge

Bericht door faserd »

Een goedemiddag,

In mijn zojuist Rangerover Voque uit 2004 gehaald. Wat een genot !
Echter nu krijg ik met geen mogelijkheid de CD cardridge uit de speler ( Deze zit achter het dashboard kastje.. Als je op de knop drukt maakt hij wel een uitwerpgeluid maar er komt niets naar buiten. Weet iemand of eer een release knop zit ergens ?

Alvast dank voor uw reactie en met een vriendelijke groet,

Bert Kamphuis
jeroen
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 nov 2009 21:01
Locatie: echt

Re: CD cardridge

Bericht door jeroen »

Hallo bert

Helaas is dit een bekend probleem van deze type wisselaars.er zit helaas nergens een zogenoemde release knop.kwestie van een andere wisselaar monteren.Ikzelf heb al 3 wisselaars in mijn range gezet en na ongeveer een jaar was het weer raak.Misschien beter kijken naar een aux aansluiting.
Ardarover
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011 00:08

Re: CD cardridge

Bericht door Ardarover »

Is idd een probleem met die Wisselaars.
Probeer tijdens het drukken op het Magazijn te Tolkien Wellicht komt die vrij.

Maar Ik raad Je een ander systeem ipv de Wisselaar. Mocht Je interesse hebben kan Ik Je helpen met installeren en uit zoeken.

Bij interesse pb maar.
faserd
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2017 10:58

Re: CD cardridge

Bericht door faserd »

Dank mannen ik zet er denk ik maar direct iets in wat cd's doet en nieuwere mogelijkheden!!!
faserd
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2017 10:58

Re: CD cardridge

Bericht door faserd »

Ardarover is er maandag met de aanpassingen voor audio in de RR.
faserd
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2017 10:58

Re: CD cardridge

Bericht door faserd »

De installatie is volledig aangepast en wat een geweldig iets dat draadloze. Muziek en handsfree telefoneren no problem echt een aanrader. Navigatie is helemaal top met allerlei instellingen. Voor de mannen die het belangrijk vinden een keurige range rover in het opstart scherm. Mooier nog dan origineel. Ardan aka ararover dank je wel voor deze upgrade en zal het iedereen aanbevelen!!!!!!!! Grt Bert
Ardarover
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011 00:08

Re: CD cardridge

Bericht door Ardarover »

Hoi Bert,

Graag gedaan en dank je wel voor de gastvrijheid ben zeer goed opgevangen alles naar wens. Geniet van je mooie auto.

Gr ardan
Coen Smit
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2017 13:46

Re: CD cardridge

Bericht door Coen Smit »

Beste ardan ik heb onlangs ook een l322 gekocht.
Wat voor mogelijkheden zijn er om de audio enegzins aan te passen naar vandaag de dag.
Je kunt mij bereiken op 0643018120
Gr coen
Plaats reactie