problemen met automaat - Range Rover L322 bj 2003

Range Rover L322 – Technisch forum voor de 3e generatie Range Rover (bouwjaar 2002 - 2012)
Borisw
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2016 09:36

Re: problemen met automaat - Range Rover L322 bj 2003

Bericht door Borisw »

Ik sluit mij helemaal aan bij de positieve reacties over de reacties over Peter de Koning. Met ruim 300.000 km. Op de teller ging de versnellingsbak van mijn Range Rover Sport van 2006 in de fout. De bak was goed onderhouden en regelmatig doorgespoeld, vandaar waarschijnlijk ook de hoge kilometrage voordat hij de geest gaf. Na prijsopgaves van zowel mijn eigen garage als een second opinion bij een grote speciaalzaak besloot ik dat het tijd werd op mijn auto in te ruilen, tot ik via dit forum in contact kwam met Peter de Koning in Zuid-Beijerland. Hij kwam zeer betrouwbaar over en onderkende mijn probleem direct. Ondanks de grote afstand toch besloten de versnellingsbak bij hem te laten repareren. Binnen enkele dagen kon ik de auto weer ophalen. Hij rijdt weer als een zonnetje. Ik kan er hopelijk weer een tijdje mee en heb de inruil maar uitgesteld. Peter mijn dank en complimenten. Geen gezeur en zgn. tegenvallers en alles binnen de prijsopgave.
peter.pols
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 nov 2012 19:25

Re: problemen met automaat - Range Rover L322 bj 2003

Bericht door peter.pols »

Revisie van de automaat bij een revisie-bedrijf zou ik, hoe goedkoop ook, nooit doen. De dealer laat die bakken bij de fabriek (in serie) reviseren. Duur maar de enige mogelijkheid om het risico van teleurstellingen (en weer kosten ) te beperken.
maarten db
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 feb 2024 16:08

Re: problemen met automaat - Range Rover L322 bj 2003

Bericht door maarten db »

beste,

hoe werd het probleem van de electronica door vocht in de kofferbak dan opgelost ?
wij hebben dezelfde problemen,
dank voor een antwoord.
Plaats reactie