GPS antenne Range Rover L322

Range Rover L322 – Technisch forum voor de 3e generatie Range Rover (bouwjaar 2002 - 2012)
Plaats reactie
Sjonnie
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 jun 2020 00:09

GPS antenne Range Rover L322

Bericht door Sjonnie »

Range Rover L322 GPS antenne. Weer een prettige fix gedaan. Prettig omdat je feitelijk de navi vanuit de fabriek niet echt meer gebruikt omdat deze serieus verouderd is. Maar als OEM freak moet "alles" (zoveel mogelijk) naar behoren werken.

Toen ik de auto kocht dacht deze dat wij in het Waddengebied rondreden. Leek mij wat afwijkend aangezien ik in Zuid Holland woon en ook daar rondreed.

Na wat speuren op het net, en dat kost geen eeuwigheid, wat gevonden. Een nieuwe GPS antenne en handige (op de site) filmpje erbij voor het DIY. En moet gezegd worden, het kost je 45 min. en dan is de antenne vervangen.

https://www.powerfuluk.com/vehicles/ran ... tenna.html

Na monteren moet je even geduld hebben met wat rondrijden, want aanvankelijk is er wel verbetering maar nog niet helemaal. Na wat te hebben gereden weet de navi weer helemaal waar we rondrijden.

Na wachten op mijn achteruitrijcamera, want die doet het natuurlijk ook niet, en dan deze vervangen. Wordt vervolgd.
Plaats reactie