Range Rover Sport 2007 Kilometerteller valt uit?

Range Rover Sport L320 – Technisch forum voor de 1e generatie Range Rover Sport (bouwjaar 2005 - 2013)
Plaats reactie
MaartenS
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2016 10:21

Range Rover Sport 2007 Kilometerteller valt uit?

Bericht door MaartenS »

Hallo, ik ben nieuw op dit forum..
Ik heb 3 maanden geleden een range rover sport van 2007 gekocht, ik heb na enkele problemen met de luchtvering ook de disterbutieriem laten vervangen, maar sinds ik deze heb laten vervangen in een land rover garage valt mijn kilometerteller, toerenteller en alles boven mijn stuur gewoon uit? Ik denk dat er een kabel loszit want het gebeurd meestal als ik op een hobbelige weg rijd.. Nu is de vraag weten jullie waar er een fishe of sensor gaat zitten? Ik zou het graag zelf eens nakijken want bij de garage moet ik een afspraak maken en dat duurt me wat te lang..
Alvast bedankt! :)
jetteklet
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2017 19:47

Re: Range Rover Sport 2007 Kilometerteller valt uit?

Bericht door jetteklet »

MaartenS schreef: 05 nov 2016 10:29 Hallo, ik ben nieuw op dit forum..
Ik heb 3 maanden geleden een range rover sport van 2007 gekocht, ik heb na enkele problemen met de luchtvering ook de disterbutieriem laten vervangen, maar sinds ik deze heb laten vervangen in een land rover garage valt mijn kilometerteller, toerenteller en alles boven mijn stuur gewoon uit? Ik denk dat er een kabel loszit want het gebeurd meestal als ik op een hobbelige weg rijd.. Nu is de vraag weten jullie waar er een fishe of sensor gaat zitten? Ik zou het graag zelf eens nakijken want bij de garage moet ik een afspraak maken en dat duurt me wat te lang..
Alvast bedankt! :)

is het probleem intussen opgelost ??
jetteklet
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2017 19:47

Re: Range Rover Sport 2007 Kilometerteller valt uit?

Bericht door jetteklet »

Neen
Plaats reactie