geratel uit de bak?

Onderwerpen gerelateerd aan de aandrijving van de Range Rover P38
Plaats reactie
ramonibiza
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2010 19:57

geratel uit de bak?

Bericht door ramonibiza »

hallo allemaal.


zal me eerst even voorstellen, ben ramon en ik heb sinds kort een hele mooie RR ui 97 gekocht een mooie donker groene met beige leer, en maarliefst 430.000 km opmde teller, ja het is een dse, ik heb de auto onlangs naar ibiza gereden waar ze alle kleine steile werggetjes mag gaan nemen, ook de overharde weg naar mijn huis van 12 % wat soms een enorm modder bad is
Afbeelding

alles ging helemaal goed en heb inmiddels al bijna 4000 km gereden, op de snelweg in frankrijk had ik in eens geen vermogen meer, door gereden tot een stopplaats waar de isolatie van het blok stond te roken... hmm niet goed, al snel zag ik dat de slang van de intercooler losgeschoten was, probleem was binnen minuut verholpen met een nieuwe klem. ik reed met een trailer met een Burton er op en heb een gem verbruik van 1:12 weten te halen!

van de week reed ik met de auto en ik vond hem wat rauw klinken, alle olien gecontroleerd alles goed!

vandaag maakte de motor/bak een rammelig geluid alsof er een blikke plaat trilde ergens tegen aan, dit werd steeds erger, alleen bij een bepaald toerental, alsof er een uitlaat schotje loszit, maar het is een oor verdovend lawaai heel erg hard. als ik het probeer te lokaliseren lijkt het tussen de bak en de motor te zitten. zodra ik rijd hoor je het bijna niet meer behalve als toerental onder der 1500 rpm valt dat is dus best wel vaak.

heeft er iemand dit wel eens gehad?

wie heeft er tips?

ramon
Plaats reactie