Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Onderwerpen gerelateerd aan foutmeldingen en het uitlezen van een Range Rover P38. Ervaringen diagnoseapparatuur en storingsmeldingen
Plaats reactie
Bacchus
Berichten: 223
Lid geworden op: 26 dec 2010 14:08
Locatie: Amsterdam

Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door Bacchus »

Hoi,

Mijn nieuw aangeschafte uitlees software en kabel werkt niet op mijn Range Rover P38.
Dat zou aan de aansluiting in de auto kunnen liggen.

Ik wil heel graag kijken of ik wel een andere P38 kan uitlezen, want dan kan ik het probleem beter lokaliseren.

Dus, wie oh wie in de regio Amstelveen, Uithoorn, Amsterdam etc heeft er een P38 die ik mag uitlezen????

Groet
Bart
Eight little kittens purring, and when I touch the loud pedal, they growl at me!
daanzaan
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 nov 2016 21:21

Re: RR P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door daanzaan »

beste Bert,

je kan mijn P38 komen uitlezen, ik zit in zaandijk
ik heb zelf de hawkeye, dus kan dan de jouwe uitlezen
Bacchus
Berichten: 223
Lid geworden op: 26 dec 2010 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: RR P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door Bacchus »

Hoi,

Dank voor de reactie!

Ik ben er al uit!
Een sluiting in de luidspeaker van het alarm zorgde ervoor dat zekering 33 er meteen uitklapte, waarmee ook de uitleespoort niet werkt!!

Mijn uitlees software werkt gewoon!

Nogmaals dank!!

Groet
Bart
Eight little kittens purring, and when I touch the loud pedal, they growl at me!
harryv8
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 aug 2016 19:06

Re: RR P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door harryv8 »

hoi,

met interesse lees ik jullie verhaal over de Hawkeye, ik heb ook een Range Rover p38 die 5 jaar stil heeft gestaan, en nu weer
tot leven is gewekt.. ruil versnellingsbak , kabels , vloeistoffen , remleiding , uitlaat , compressor , kleppenblok etc
allemaal vervangen .. maar de luchtvering lekt niet maar leeft een eigen leven? lampjes branden nu niet meer en ook de kachel
doet niets ? zekering? niets te vinden , probeer eea op te lossen met een iCarsoft i930, maar kom niet echt verder.

Hier in de buurt kan ik niemand vinden met uitleesapparatuur (castricum/limmen) dus zou een Hawkeye misschien wat zijn om te kopen?
Benlaro
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 dec 2014 08:38

Re: Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door Benlaro »

Ik heb wel een Hawkeye voor de P38, maar zit in de bollenstreek, dat is nog wel een stukje verder.
Rangerover Classic 1989 3,5 V8 Efi
Rangerover L322 2010 5.0 V8 supercharged
Range rover P38
Discovery 2018 (dagelijkse werkauto)
Land rover 90 1988
Land rover 110
Series II 1959
101FC GS 1977 2x
Daimler souvereign 4,2 6 cyl 1973
Alfa Giulia 1300TI 1967
harryv8
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 aug 2016 19:06

Re: Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door harryv8 »

hoi Ben , hou het zeker in gedachten ,, zover is het niet denk ik , woon vlak bij de A9.. auto staat even achter
in de schuur .. was hem even zat :D zo zonde .. prachtige auto van 3e eigenaar autobiography uitvoering maar die
electronica ..
Bacchus
Berichten: 223
Lid geworden op: 26 dec 2010 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door Bacchus »

Hoi Harry,

Ik heb voor €180 uitlees software op mijn labtop geinstalleerd. En dat had ik er met 2 weken al uit...

RSW solutions.

Groet
Bart
Eight little kittens purring, and when I touch the loud pedal, they growl at me!
Nickbaarsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2017 10:07

Re: Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door Nickbaarsen »

Hey goedemiddag

Ik had er ook nog een vraag over. Ik zou graag ook een uitlees programma willen hebben. Waar zou ik deze kunnen kopen/bestellen, ik kom zelf ook uit Limmen!

Gr Nick van Baarsen
Bacchus
Berichten: 223
Lid geworden op: 26 dec 2010 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door Bacchus »

Zie mijn eerdere bericht!

:D
Eight little kittens purring, and when I touch the loud pedal, they growl at me!
Bostrekker
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2018 22:15

Re: Range Rover P38 gezocht regio Amstelveen

Bericht door Bostrekker »

Bacchus schreef: 06 sep 2017 10:53 Hoi,

Mijn nieuw aangeschafte uitlees software en kabel werkt niet op mijn Range Rover P38.
Dat zou aan de aansluiting in de auto kunnen liggen.

Ik wil heel graag kijken of ik wel een andere P38 kan uitlezen, want dan kan ik het probleem beter lokaliseren.

Dus, wie oh wie in de regio Amstelveen, Uithoorn, Amsterdam etc heeft er een P38 die ik mag uitlezen????

Groet
Bart
Halo beste Bart: ik heb een p38 die vorige week met start
Gaat de motor toeren maken & motorstoring lampje brandde op dashbord...ik heb hem staan in Amstelveen hoop op jou service en u kunt mij bereiken op nummer 0636198437
Plaats reactie