HELP: RDW perikelen - Range Rover Classic

Informatie over wetgeving (RDW) en belasting bij klassiekers / oldtimers
Plaats reactie
erwin1972
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2012 11:00
Locatie: Hoornsterzwaag

HELP: RDW perikelen - Range Rover Classic

Bericht door erwin1972 »

Aan alle Rang Rover-liefhebbers: Ik heb jullie hulp nodig, mijn range rover classic moet volgende week voor een pat onderzoek naar de RDW. Ze kunnen niet achterhalen waar de koets vandaan komt. De auto is in 2008 bij de RDW in Schiedam op kenteken gezet als een vierdeurs. Daarna is de auto een paar jaar uit de picture waarna hij in Twente weer opduikt. Ongeveer rond 2010/2011 was de auto in Holten waarna hij naar een handelaar(Jan ten Hove) in Rijssen gaat. Deze verkoopt de auto aan iemand in Almelo. Deze heeft de auto van april tot oktober 2012. Vanaf oktober 2012 tot heden heb ik de auto in mijn bezit. Ergens tussen mei 2008 en 2010 is de koets veranderd. Wie weet nog meer ex-eigenaren van mijn geliefde 8-pitter?
Afbeelding
erwin1972
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2012 11:00
Locatie: Hoornsterzwaag

Re: HELP: RDW perikelen!!!!

Bericht door erwin1972 »

Aanvulling/update: Ik zoek nu nog de eerste twee eigenaren namelijk een bedrijf die hem op naam heeft gehad van 18-08-2008 t/m 08-01-2010 en diegene die hem uit Frankrijk heeft gehaald. Tenaamstelling van 21-05-2008 t/m 18-08-2008 (geschorst). Degene die hem geïmporteerd heeft moet volgens mij in de omgeving van Rotterdam wonen omdat hij bij de RDW in Schiedam op kenteken is gezet.
Grene108
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2013 18:00

Re: HELP: RDW perikelen!!!!

Bericht door Grene108 »

Hallo Erwin1972

Hoe is het bij het pat afgelopen.
Ik heb het zelfde meegemaakt een jaar geleden en weet hoe machteloos je kan staan.
Ik moest in Waddinxveen komen voor mijn onderzoek en ben daar mijn kentekens kwijt geraakt.
Als ze maar iets vinden wordt het tegen je gebruikt ook al is de auto een paar jaar er voor op kenteken gezet.
Door de nieuwe wetgeveing zijn ze de weg kwijt geraakt bij het pat.
Wat eerst werdt toe gelaten is nu opeens strafbaar.
Wij worden als kriminelen neer gezet maar zij zijn de grootste.

Grene
BullFyin
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2013 17:56

Re: HELP: RDW perikelen!!!!

Bericht door BullFyin »

Hallo Erwin,

Kijk hier eens even naar, wellicht bied dit mogelijkheden. Succes en sterkte

http://www.r5o.nl/nieuws2013ev01.htm

Groet Michel WaZ
RRC 86 V8
Plaats reactie