Raynger's 200Tdi 1985

Volg hier Range Rover Classic projecten en restauraties van forumleden
Plaats reactie
Steiger
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2012 21:57

Re: Raynger's 200Tdi 1985

Bericht door Steiger »

Mooi project Raynger!! Precies de RRC die ook op mijn verlanglijstje staat. Heb je het laatste half jaar nog wat gedaan aan je project, of is het stil aan het front :)
Raynger
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 dec 2009 19:18

Re: Raynger's 200Tdi 1985

Bericht door Raynger »

Steiger schreef:Mooi project Raynger!! Precies de RRC die ook op mijn verlanglijstje staat. Heb je het laatste half jaar nog wat gedaan aan je project, of is het stil aan het front :)
Ik heb lang niet meer gekeken op diti forum.
Na de zomervakantie (2011) is ie APK afgekeurd. :cry: Ik ben de laatste maanden bezig geweest met veel slijtageonderdelen waarop ie afgekeurd was te vervangen. Het gaat dan voornamelijk om de ophanging/stuurinrichting/remmen. Wat die werkzaamheden betreft is het eind in zicht.
Daarna gaan een neef van mij nog wat laswerk verrichten en dan maar hopen dat ie weer goedgekeurd wordt.

foto's volgen.
RRC 1985 200Tdi KermisGroen
Raynger
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 dec 2009 19:18

Re: Raynger's 200Tdi 1985

Bericht door Raynger »

Het einde is in zicht (hoop ik). Zaterdag gaan we beginnen aan het laswerk. 2 steunen van de dorpel op het chassis zijn rot. Daarna nog de snelheidsmeter, ruitenwissers, koplamp en interieur weer netjes maken en dan hopen dat ie weer APK goedgekeurd wordt.
RRC 1985 200Tdi KermisGroen
roelof
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2012 16:13

Re: Raynger's 200Tdi 1985

Bericht door roelof »

hi
leuk je verslagen te lezen. Je bent handiger dan ik, maar ik heb lol in het lezen.
mijn naam is roelof, ik ben voornemens een RR aan te schaffen. ik zoek nog wat uit welke brandstof het beste bij me past. ik heb een 200tdi gezien, en via internet zie ik goede ervaringen.
heb jij nog tips voor me waar ik op moet letten
jacobus
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 okt 2012 11:10
Locatie: Scheveningen

Re: Raynger's 200Tdi 1985

Bericht door jacobus »

Je pakt hem grondig aan! Leuk om te lezen en met de foto's erbij !
Top !
baswegman
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2015 11:16

Re: Raynger's 200Tdi 1985

Bericht door baswegman »

Beste Raynger's,

Ik heb een soortgelijke koppeling alleen met M10 fijn draad. Nu zoek ik de koppeling die jij het met M22 waar kan ik deze halen?

Zou je mij hierover willen informeren. Zie mijn contact gegevens hieronder.

Met vriendelijke groet,

Bas Wegman
0628843237
b.wegman@chello.nl
BullFyin
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2013 17:56

Re: Raynger's 200Tdi 1985

Bericht door BullFyin »

Hoi Bas,

Beetje oude topic dit en volgens mij heeft deze RRC te koop gestaan, maar hier een paar leveranciers voor je koppeling.
Hurxkens in Baexem, Jansen laroparts, Vis in Scheveningen , Budget Parts, Paddock , Rimmerbros de laatste 2 zitten in Engeland
Tip : vervang de gehele koppeling dus ook de koppelingscilinder en hulpcilinder, doe je dit nietdan ben je over een paar maanden weer aan de beurt .............

Mvgr Michel WaZ
RRC 86 V8
Plaats reactie