IID Tool Standkachel coderen

Range Rover L322 – Technisch forum voor de 3e generatie Range Rover (bouwjaar 2002 - 2012)
Plaats reactie
joost2222
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2020 13:42

IID Tool Standkachel coderen

Bericht door joost2222 »

Goedemorgen beste mensen,

Mijn l322 TD6 beschikt fabrieksaf over een goed werkende standkachel (FBH) welke als bijverwarmer dienst doet.
Met behulp van de IIDtool van GAP kan in de voertuigconfiguratie de optie standkachel worden geactiveerd. Dit lijkt mij erg fijn met de huidige buitentemperaturen.
Ik heb reeds geprobeerd met diverse BMW software (Inpa, NCSexpert, PA soft 1.4 en Snap-on, delphi en wurthWOW) , echter is de voertuigconfiguratie van een l322 niet aan te passen in deze software. Alleen met IID tool of wellicht met een ander programma.

Mijn vraag:
Heeft iemand hier IID tool of kent iemand een bedrijf welke beschikking heeft over deze uitleessoftware? mag in heel Nederland en uiteraard tegen vergoeding. Het kost 2 minuten om de standkachel optie te activeren.

Alvast bedankt!
Joost
RuwanDTS
Berichten: 99
Lid geworden op: 09 feb 2018 20:21

Re: IID Tool Standkachel coderen

Bericht door RuwanDTS »

Helaas heb ik niet de mogelijkheid. Ik heb wel een IID tool maar deze is enkel op basis van chassis nummer geregistreerd.
Voor de andere software RSW Allcoms is ongelimiteerd voor zover ik weet maar die ondersteunt voor zover ik weet ook niet het aanzetten van de standkachel.

Ik heb de vraag overigens wel uitstaan bij de maken van RSW , het kan zijn dat de software geupdate is en dat iet het misschien wel ondersteund.

Gr. Ruwan
Plaats reactie