Oplossing kachel probleem range rover p38 - blend motor

Onderwerpen gerelateerd aan het klimaatsysteem van de Range Rover P38 zoals verwarming / airco / kachel
lobbes
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 sep 2010 18:56

Re: Oplossing kachel probleem

Bericht door lobbes »

IMG_2723.JPG
IMG_2741.JPG
IMG_2742.JPG
IMG_2743.JPG
Bijlagen
IMG_2744.JPG
lobbes
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 sep 2010 18:56

Re: Oplossing kachel probleem

Bericht door lobbes »

Hallo,
Ik hoop dat het gelukt is met de foto's. Op deze manier heb ik lagers in de kachel gezet. het zal best beter en netter kunnen, maar het werkt.
Bij min kachel moest je echt veel kracht zetten om de flappen te bewegen. Het vet wat van de fabriek af wordt gebruikt is echt "hard" na al die jaren.
Ik heb nagenoeg geen vet meer gebruikt.
IMG_3052.JPG
Ik heb ook gelijk de kachelunit naar boven geplaatst in het dashboard. Ik wil graag een 8 inch radio er onder plaatsen, maar ik weet nog niet of ik dit ga gebruiken.
Als ik de Audi radiator binnen heb ga ik weer verder als ik tijd heb.
Tot dan!
lobbes
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 sep 2010 18:56

Re: Oplossing kachel probleem

Bericht door lobbes »

Sorry voor het dubbel plaatsen van de foto's en ook nog niet eens horizontaal.
Volgende keer beter.
lobbes
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 sep 2010 18:56

Re: Oplossing kachel probleem range rover p38

Bericht door lobbes »

Hallo,
Inmiddels heb ik al de spullen binnen, inclusief de Audi kachelradiator. Ook heb ik m'n dashboard aangepast voor een i-pad mini. Ik bouw het zo in, maar ga over een tijdje toch opnieuw beginnen. Het kan netter en ik weet nu waar ik op moet letten. Ook komt er een radio in met DAB en Bluetooth.
Het plan is dat ik morgen begin met opbouwen, ik heb een dag vrij dus ik hoop op te schieten.
Fijne avond.
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg
4x4 Factor
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jan 2016 20:31

Re: Oplossing kachel probleem range rover p38

Bericht door 4x4 Factor »

dus je schakelaars zitten nu achter je ipad? niet optimaal natuurlijk, maar veel zul je ze niet nodig hebben inderdaad ( zelf gebruik ik die van de EAS best wel vaak voor aan- en afkoppelen aanhangers en voor het makkelijker instappen van kleine en slechter ter been zijnde passagiers)
Plaats reactie