Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Range Rover L322 – Technisch forum voor de 3e generatie Range Rover (bouwjaar 2002 - 2012)
Simonvand
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2018 22:36

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door Simonvand »

Bij mij was het een kwestie van -pool accu 20 min los

Daarna deed hij het weer
lucas01
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2014 10:03

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door lucas01 »

goede morgen
graag had ik een opgrade gehad van mijn navigatie systeem het betreft een range l 322 td6
waar kan ik terecht met dit probleem ,ik woon in turnhout be

mvg Luc
Ardarover
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011 00:08

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door Ardarover »

lucas01 schreef: 13 jun 2018 07:23 goede morgen
graag had ik een opgrade gehad van mijn navigatie systeem het betreft een range l 322 td6
waar kan ik terecht met dit probleem ,ik woon in turnhout be

mvg Luc
Bij mij kun je terecht voor al u multi media inbouw navi carkit Bluetooth streamen etc etc.

Je hebt pb Lucas.
lhvanhouten
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2016 23:29

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door lhvanhouten »

Beste Arda,

Ik herken de gemelde stroringen. Mijn RR L322 2002 Vogue heeft volgens de ANWB een lekstroom van 0,8A. Dit werd geconstateerd na een leeggelopen accu. Ook mijn pixel weergave wordt wat sleets en de navigatie is toe aan een up-date. Ik kom graag in contact. Zond inmiddels al een PB.
Bij voorbaat dank,
Leo
rangerover22
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mar 2018 13:41

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door rangerover22 »

Ardarover schreef: 18 feb 2017 22:44 Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade
Beste Range Rover rijders. Begrijp dat velen problemen of hulp nodig hebben met oa pixel reparatie, radio, stereo, navigatie & audio upgrade. Ook voor bluetooth en problemen met leeglopen accu.

Heb vele Range Rover L322 omgebouwd mbt multi media navigatie Bluetooth etc etc.

Mvg

Ardarover
Beste ardarover
Mijn hands free telefoon range rover l322 geeft doorlopend aan “zoek basis”. Rood lampje op dashboard blijft knipperen. Er is gisteren inruil module/component geplaatst en nu zijn ook alle favorieten verdwenen. De telefoon wekt niet meer dus.Hoe kan ik met u in contact komen. Mijn e-mailadres is: wam.vangorp@icloud.com Ik woon in Limburg
Ardarover
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011 00:08

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door Ardarover »

rangerover22 schreef: 26 mar 2022 14:47
Ardarover schreef: 18 feb 2017 22:44 Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade
Beste Range Rover rijders. Begrijp dat velen problemen of hulp nodig hebben met oa pixel reparatie, radio, stereo, navigatie & audio upgrade. Ook voor bluetooth en problemen met leeglopen accu.

Heb vele Range Rover L322 omgebouwd mbt multi media navigatie Bluetooth etc etc.



Pb sent

Mvg

Ardarover
Beste ardarover
Mijn hands free telefoon range rover l322 geeft doorlopend aan “zoek basis”. Rood lampje op dashboard blijft knipperen. Er is gisteren inruil module/component geplaatst en nu zijn ook alle favorieten verdwenen. De telefoon wekt niet meer dus.Hoe kan ik met u in contact komen. Mijn e-mailadres is: wam.vangorp@icloud.com Ik woon in Limburg
MooieRover
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2023 17:47

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door MooieRover »

Beste Ardarover,
Ik heb een PB gestuurd om met u in contact te komen.
Alvast bedankt!
Groet,
MooieRover
donrover
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2019 17:50

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door donrover »

Goedemorgen,
heeft het zin om het navisysteem van mijn td6 uit 2003 te vervangen door het systeem van het facelftmodel 2006? Heb in wel bluetooth en kan het zo uitgewisseld worden? Heb eerder carkit in laten bouwen maar dat werkt niet lekker en maar over 1 box. Muziek dan hopeloos. Werk nu met een fm transmitter wat op zich wel gaat voor muziek maar niet voor bellen. Alvast dank voor de input!
rosalie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2023 15:47

Re: Range Rover L322 Pixel problemen, navigatie, radio, stereo & audio upgrade

Bericht door rosalie »

Simonvand schreef: 23 mei 2018 20:50 Bij mij was het een kwestie van -pool accu 20 min los

Daarna deed hij het weer
Toevallig hetzelfde gedaan. Scheelde veel geld.
Plaats reactie