luchtvering range rover p38

Onderwerpen gerelateerd aan de luchtvering van de Range Rover P38.
Plaats reactie
tiese58
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2014 18:14

luchtvering range rover p38

Bericht door tiese58 »

hallo
ik zit nog maar net op dit forum , heb namelijk een probleem ik heb mijn range rover p38 op de brug gehad maar heb hem onder het koetswerk op getild en niet onder de veer armen kleine reperatie gedaan aan een leiding van de stuurpomp
maar toen hij weer op de wielen stond en ik weer wou starten bleven alle lampjes flikkeren en in de display staat storing luchtvering en een luchtbalg bleek uit elkaar te zijn gegaan. Dit is opgelost ook heb ik al de compressor gereviseerd maar hij blijft aangeven luchtvering storing. Ook heb ik op dit forum gezien dat er een zekering achter de compressor moet zitten maar kan dit helaas niet vinden. Inmiddels heb ik hem omgebouwd naar grijs kenteken en wil hem graag weer gebruiken ( wie kan mij helpen heel graag )

groeten Thijs
stephen j
Berichten: 54
Lid geworden op: 04 jan 2010 18:40

Re: lucht vering

Bericht door stephen j »

Weet je zeker dat je compressor naar behoren werkt? Heb je gekeken of er nog meer lekken zijn?
tiese58
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2014 18:14

Re: lucht vering

Bericht door tiese58 »

hoi stephen
hij is voor zien van nieuwe onderdelen en werkt gewoon, voordat ik hem op de brug deed was er niks mis mee, ik denk misschien moet hij opnieuw gereset worden ik weet het anders niet pffff gr thijs
tiese58
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2014 18:14

Re: lucht vering

Bericht door tiese58 »

men heeft het ook over een zekering achter de compressor waar zit die dan .
stephen j
Berichten: 54
Lid geworden op: 04 jan 2010 18:40

Re: lucht vering

Bericht door stephen j »

Ik heb nog nooit een zekering achter de compressor gevonden, dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik denk dat de fout uit het systeem gewist moet worden. Heb je een analyse apparaat?
RobRange
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2014 11:30

Re: lucht vering

Bericht door RobRange »

1 van de hoogte sensoren is waarschijnlijk out of range geweest , systeem dient gereset te worden
Plaats reactie