Navigatiesysteem Range Rover P38 Bouwjaar 2000

Range Rover P38 handleidingen, instructieboekjes, owners manual en werkplaatshandboeken
Mathijs4600
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 nov 2009 12:19
Locatie: omgeving Roosendaal

Re: Navigatiesysteem P38 Bouwjaar 2000

Bericht door Mathijs4600 »

Ferre,

Dat systeem met het landrover menu heb ik niet in mijn auto, heb wel de handleiding.
Kijk even op deze pagina om te zien welke software versie de laatste is voor dat systeem, want ik weet niet of het een kleuren of monochroom systeem is.
Afhankelijk daarvan kan het een Carin 521 of Carin 320 zijn. Zo te zien is het de Carin 320, die naar het schijnt ook offroad kan navigeren.

Updaten gaat door de cd met de operating software (ergo, niet de navigatie cd) er in te steken, en vervolgens de instruktie's op het scherm te volgen.
Gedurende die tijd moet je niets doen wat een spanningsdip kan geven. Dus je accu moet goed in orde zijn, de binnenverlichting moet niet ineens aan of uit schieten, bij voorkeur de radio uit, verwarming uit, dat soort dingen.
En geduld, veel geduld, want soms komt er niets op het scherm, denk je dan dat het klaar is of dat er wat fout gegaan is en zet je het contact uit, dan kun je het haasje zijn.
Het is pas klaar op het moment dat het systeem vraagt om de cd te verwijderen.

Een bedrijf wat allicht meer weet over deze materie, is Thommy

Heb begrepen dat de forum instellingen gewijzigd zijn, dus dat het bijvoegen van een pdf bestand zou nu moeten werken.
Dus even een poging daartoe. (oh, ps, haal je email adres weg uit de posting, spambots zijn dol op forums om email adressen te verzamelen en te spammen)
Bijlagen
Range Rover CARiN II 2000 Navigation System - 2nd Edition.pdf
Handleiding RangeRover navigatie
(1.17 MiB) 73 keer gedownload
Epsom Green -- 4.6HSE -- 1999 -- Afbeelding
FERRE

Re: Navigatiesysteem P38 Bouwjaar 2000

Bericht door FERRE »

Bedankt, maar nu weet ik niet hoe ik mijn emailadres uit die posting moet halen?
Kunnen de moderators dit niet even doen?
Mvg,

Fernand.
PS: ik heb inderdaad een kleurenscherm en kan off-road rijden.
FERRE

Re: Navigatiesysteem P38 Bouwjaar 2000

Bericht door FERRE »

Sorry, heb te vlug gepaniekeerd! Ik heb mijn adres zelf verwijderd.
Mvg,
Ferre
Tommie
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2010 14:30

Re: Navigatiesysteem P38 Bouwjaar 2001

Bericht door Tommie »

Weet er iemand hoe ik aan kaarten kan komen voor de vdo d ayton MS 5000?
Plaats reactie