* opgelost - speakers Range Rover P38 DSE 1995

Plaats hier overige technische vragen over uw Range Rover P38
Plaats reactie
JaapStruyk
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 mar 2016 07:12

* opgelost - speakers Range Rover P38 DSE 1995

Bericht door JaapStruyk »

Goedemorgen, afgezien van wat kleine ongemakken kwa meldingen heeft mijn Rover 1 heel groot probleem, de speakers in de linker voordeur doen het niet.
Bij een test afzonderlijk zijn alle 3 de speakers OK en signaal radio ook, heb kabels weten te traceren tot een connector links-voor-onder bij de voeten ruststeun en vanaf daar raak ik het overzicht (en ook het signaal) kwijt, het lijkt erop dat de speaker kabels naar achteren gaan en dan weer naar voren maar wilde dit graag even checken hier op het forum voordat ik mijn Rover helemaal ontdoe van interieur beplating, iemand een idee?

update: natuurlijk een kabelbreukje in overgang carrosserie/deur sommige dingen verwacht je toch niet... ;-)
Dr. Theo
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mar 2016 12:15
Website: http://www.drtheo.nl
Locatie: Kornhorn

Re: * opgelost - speakers Range Rover P38 DSE 1995

Bericht door Dr. Theo »

Bij mij dezelfde klacht, dus zal daar dan ook maar beginnen zoeken.
Op welke plek was de daadwerkelijke breuk, in de tule tussen de carrosserie en de deur denk ik dan als eerste?
Weet je trouwens nog hoe de betreffende connector eruit zag bij de voetensteun links voor? Dan ga ik daar ook nog even een test op uitvoeren.
Land Rover Discovery V8 3.5, 3-deurs, RHD
Land Rover Discovery V8 3.9i, 5-deurs, RHD
Range Rover P38 2.5DSE 1996, LHD
JaapStruyk
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 mar 2016 07:12

Re: * opgelost - speakers Range Rover P38 DSE 1995

Bericht door JaapStruyk »

In het rubber afschermslangetje tussen deur en carosserie, geen idee meer hoe die connector eruitzag... :-O
Plaats reactie